Willa Astor

50 PLN
liczba miejsc

O nas

Willa Astor, to urlokliwy obiekt, położony w samym sercu Karpacza. Podczas pobytu, zapewniamy Państwu, możliwość skorzystania z parkingu, usytuowanego, tuż przy naszym obiekcie. Oprócz ciekawej lokalizacji i parkingu, zapewniamy Państwu, kulinarna podróż, dzięki, kuchni gruzińskiej, w której się specjalizujemy. Jedząc w naszej restauracji, można przenieść się w inny wymiar, z którego, niekoniecznie będzie się chciało wrócić. Oferujemy, w pełni wyposażone pokoje: - dwuosobowe, - trzyosobowe, - czteroosobowe. Urządzone zostały w wygodny, przytulny sposób, aby wszystkim gościom, zapewnić, jedyny w swoim rodzaju, klimat. Wszystkie pokoje, rozmieszczone są na kilku, bardzo przestronnych kondygnacjach. Niektóre z pokoi, posiadają balkony lub tarasy, z których będziecie mieli Państwo możliwość, podziwiania malowniczych widoków, których w Karpaczu nie brakuje. Na terenie całego obiektu, w każdym pokoju, znajdziemy: -w pełni wyposazone łazienki, -telewizję cyfrową (naziemną), -stały, bezpłatny dostęp do Wi-Fi. Wysoki standard naszych pokoi, w niezwykle przystępnych cenach, sprawia, że oferta staje się bardzo atrakcyjną, zarówno na weekendowy wypad, jak i dłuzszy pobyt. Zajmujemy się także, organizacją, przyjęć okolicznościowych, oraz wydarzeń firmowych. W okolicy, mamy możliwość zwiedzenia Świątyni Wang, Kaplicy Świętej Anny, odwiedzenia Western City, które dostarczy nam niezapomnianych wrażeń. Karpacz to także, a raczej, przede wszystkim Śnieżka. Najwyższy szczyt Karkonoszy, a także Sudetów (1602m. n.p. m.), u której stóp, położona jest ta urokliwa miejscowość. Wizyta w Karpaczu, to zatem, wręcz obowiązkowe, wejście na tę górę, z której szczytu, będziemy mili okazję podziwiać malownicze widoki. Oprocz tego, w sezonie zimowym, mogą Państwo, skorzystać z usług szkółek narciarskich, które w profesjonalny, a przede wszystkim, bezpieczny sposób, wprowadzą w sporty zimowe, tak, aby czerpać z nich samą radość. Karpacz to miejsce zdecydowanie dla miłośników pieszych wycieczek i malowniczych widoków, w którym odpoczniemy od pędu życia codziennego.

Ceny - informacja dodatkowa

oferujemy rodzaj liczba cena [PLN]
pokoje2 osobowe
pokoje3 osobowe
pokoje4 osobowe200/pokój

Dodatkowe informacje: ceny dla grup do uzgodnienia.

Pokoje

Pokoje z łazienkami. W pokojach TV-SAT. Niektóre pokoje z balkonami.

Obiekt

Do dyspozycji gości: bezprzewodowy internet (Wi-Fi). Na terenie obiektu parking.

Zapraszamy również do drugiego obiektu: Dom Gościnny U Ceprów, ul. Karkonoska 26

Imprezy i konferencje

Doskonale organizujemy: sympozja, seminaria, bankiety, przyjęcia okolicznościowe, konferencje, imprezy firmowe, imprezy integracyjne, ogniska z pieczeniem prosiaka.

Atrakcje w obiekcie

Dla dzieci pokój zabaw.

Atrakcje w pobliżu

Atrakcje turystyczne: zabytki architektury. Dla aktywnych szlaki turystyczne.

Gastronomia

Nasza specjalność to kuchnia: regionalna, europejska. Śniadanie 15 PLN. Obiadokolacja 20 PLN.

Położenie

W pobliżu wyciąg narciarski.

Zapraszamy

Gwarantujemy udany wypoczynek i miłą atmosferę.

Atrybuty / atuty

single

Ważne informacje

zameldowanie
możliwe od godziny 13:00 do 22:00.
wymeldowanie
możliwe od godziny 06:00 do 11:00

Zadowoleni klienci o nas

Pokoje bardzo ładne,czyste i wygodne. Łazienki czyste, ciepła woda. \Wszystko co potrzebne do odpoczynku po całodziennej wędrówce po okolicy jest zagwarantowane. Łóżka wygodne,pościel czysta i lekka.Jedzenie wyśmienite i obsługa bardzo miła. Właściciel tego obiektu wkłada dużo serca aby goście byli zadowoleni z pobytu, mogli dobrze wypocząć i zjeść.
Witam serdecznie spędziłem tam miło ponad tydzień domowa kuchnia duże smaczne porcje menu nie powtórzyło się nigdy pyszne śniadania i obiadokolacje ogólnie polecam ceny dostępne dla każdego wracam na bank tylko niech się ociepli .
Willa ładna, położenie bardzo dobre, cisza a przy głównej drodze, blisko wyciągów, szlaków i Kościółka Wang. Pokoje bardzo przytulne urządzone z gustem. Posiłki były podawane w restauracji, pięknej góralskiej. Śniadania mieliśmy naprawdę obfite i wędliny i sery i parówki itp. a obiady takie, że po zupie nie było miesca na drugie, ale i tak zjedliśmy, chyba będzie z 3 kg więcej, aż boję się ważyć. Warto było tam spędzić tydzień urlopu. Często też jeździliśmy na nartach, mąż na snowboardzie. Jesteśmy bardzo zadowoleni a pobyt był za niewielkie pieniądze. pozdrawiam wszystkich i zachęcam do pobyt w tej fajnej willi :-)
W Willi Astor byliśmy w dniach 23-26.06.2011r. z grupą pracowników oraz rodzin z dziećmi (razem 24 osoby). Wykupione mieliśmy noclegi, śniadania oraz obiadokolacje. Warunki były bardzo dobre, w pokojach czysto, obiady jak domowe, dobrze przyprawione i smaczne, nawet z dokładką nie było problemu. Obsługa restauracji bardzo miła, sympatyczna i pomcna w każdej sprawie. Bardzo fajny pomysł z pokojem zabaw dla dzieci, moja córcia po poworocie z wycieczek ciągle się tam bawiła z innymi dziećmi a my mogliśmy spokojnie coś zjeść. Jednym słowem Willa godna polecenia (zwłaszcza dla rodzin z dziećmi). Dodam również, że jako grupa cena za nocleg z wyżywieniem była atrakcyjna.
Super spedzony weekend majowy. Szkoda, że tak krótko!! Willa ok!! Pokoje ładne, przytulne i gustownie urzadzone!!!jedzenie pyszne i obfite!!!Było naprawdę duzo ludzi i nie słyszałam zadnych uwag. Chba wszyscy byli zadowoleni!! Moim zdaniem pobyt nie był drogi w porównaniu do innch obiektów.
Obiekt super!! Można tu spedzieć naprawdę dobre wakacje czy ferie. My byliśmy tu w Święta Bożego Narodzenia i też jedziemy w tym roku, bo nasza córka chce znowu zobaczyć mikołaja, który podczas wigilii rozdaje prezenty. Jest to świetna atrakcja dla najmłodszych ale też i dla starszych. Obsługa symaptyczna i jedzenie pyszne i duzo...